Наградиха две девойки от Плевенско като почетни клиенти на БДЖ

24-годишни от Подем и Ясен получиха призове от БДЖ

Холдинг Български държавни железници ЕАД връчи за десета поредна година приза Почетен клиент на БДЖ. Призът е свързан с бонусната програма на железопътния превозвач, която дава възможност на клиентите да събират бонусни точки в зависимост от вида и броя на закупените от тях абонаментни карти за пътуване с влак. Според регламента, почетен клиент на Холдинг БДЖ ЕАД става пътникът, събрал най-голям брой бонусни точки през годината. Наградата, която традиционно се връчва на носителя на приза, е карта за безплатно пътуване за една година по цялата железопътна мрежа в страната.

Кампанията по номиниране на Почетен клиент на БДЖ за 2014 г. стартира на 13-и януари и приключи на 10-и декември. По време на кампанията най-много бонусни точки събраха г-жа Антоанета Горанова от с. Подем (24 т.) и г-жа Мая Паскова от с. Ясен (24 т.). През настоящата година г-жа Горанова и г-жа Паскова са закупили по дванадесет абонаментни карти по редовна тарифа за пътуване по маршрутите Плевен Подем (с дължина 21 км) и Плевен Ясен (с дължина 7 км). Поради факта, че двете дами са събрали еднакъв брой бонусни точки, Съветът на директорите на Холдинг БДЖ ЕАД удостои и Антоанета Горанова и Мая Паскова с приза Почетен клиент на БДЖ за 2014 г. Г-жа Горанова и г-жа Паскова се награждават с карти за безплатно пътуване през цялата 2015 г. в първа класа на всички влакове, пътуващи в страната.