От този месец махат хартията от заседанията на постоянните комисии в Общинския съвет

Съобщението за новия регламент за работа бе направено от председателя на ОбС - Плевен Мартин Митев

От този месец постоянните комисии към Общински съвет - Плевен няма да получават вече комплекти с материали за заседанията си на хартия. Членовете на комисиите ще се запознават с преписките и предложенията, включени в дневните им редове, чрез сайта на Общинския съвет /https://obs.pleven.bg/bg/, където всички тези документи всеки месец ще се качват сканирани в меню „Заседания“ - „Заседания на постоянни комисии“. Първите материали за заседанията на комисиите за месец май от днес вече са заредени на сайта.

Съобщението за новия регламент за работа на комисиите в Общински съвет - Плевен бе направено от председателя на ОбС - Плевен Мартин Митев на сесията, провела се на 27 април. „Изцяло обновеният сайт на Общинския съвет функционира от началото на април. Във връзка с новия начин на работа в местния парламент на всички общински съветници бяха раздадени таблети и карти за връзка.

На сайта всяка една комисия ще вижда не само материалите си, но и дневните редове за заседанията. С две думи - на първо време махаме хартията от заседанията на постоянните комисии“, обяви Мартин Митев.

На сайта на Общински съвет – Плевен в реално време ще се качват и преписките, които постъпват в деловодството на местния парламент. Ще се вижда и цялата документация, свързана с внасяне на предложенията и последвалите по тях решения.

Информация за връзка с деловодството на ОбС - Плевен е публикувана в раздел „Контакти“.