Избрани Новини
Становищата на постоянните комисии в ОбС-Плевен вече само в електронен вид
25-07-2018, 12:37
Снимка:ОбС-Плевен
Автор:plevenutre.bg
Още по Темата:Прекратиха делото по жалбата на кмета срещу решението на ОбС-Плевен за конкурса управител на ДКЦ III
ОбС-Плевен ще заседава на 22 май по една точка - изменение на решение за заем от ФЛАГ
ОбС-Плевен ще заседава днес по една точка - изменение на решение за заем от ФЛАГ
Цветя за 34-ия рожден ден на Галерия Дарение "Колекция Светлин Русев" от председателя на ОбС-Плевен
Очаква се новият начин на работа да доведе до намаляване на финансовите разходи за хартия и консумативи за печат
От този месец всички становища от заседанията на постоянните комисии в Общински съвет - Плевен ще бъдат вече само в електронен вид. След заседания на комисиите тези документи ще се качват в меню „Заседания“ - „Заседания на Общински съвет“ и ще бъдат част от публикувания дневен ред и предложенията за съответното заседание на местния парламент. „С новия регламент на практика премахваме изцяло хартията от работата на комисиите“, заяви председателят на Общинския съвет Мартин Митев.
Постоянните комисии в Общински съвет - Плевен не получават комплекти с материали за заседанията си на хартия от месец юни 2017 г. и се запознават с предложенията и преписките си чрез сайта на Общинския съвет: https://obs.pleven.bg/bg/. Новия регламент бе въведен във връзка с общата тенденция за преминаване от хартиен към електронен модел на работа. На сайта на Общинския съвет в реално време се качват и преписките, които постъпват в деловодството на местния парламент. Вижда се и цялата документация, свързана с внасяне на предложенията и последвалите по тях решения.
"Идеята да преминем изцяло към безхартиен модел на работа при подготовката и провеждането на заседанията в Общинския съвет е още от началото на мандата. Реализацията й става поетапно“, коментира Мартин Митев. Той припомни, че във връзка с тенденцията за преминаване изцяло към безхартиен модел на работа в Общинския съвет, от април 2017 година стартира и изцяло обновения сайт на институцията.
Освен всички други предимства, очаква се новият начин на работа да доведе до намаляване на финансовите разходи за хартия и консумативи за печат.